6 Şubat 2016 Cumartesi

Yağmurla Gelen Mutluluk - Kitap Yorumu & Alıntılar


ARKA KAPAK
2014 Goodreads En İyi Genç Yetişkin Kitabı Adayı
Yağmurla Gelen Mutluluk, farklılıkların aslında ne kadar abartıldığını ve sevginin karşısında hiçbir şeyin duramayacağını bir kez daha gözler önüne seriyor...
Söz konusu aşksa, sıradan diye bir şey yoktur.
Herkes Colton Neely’nin özel olduğunu düşünüyordu.
Lilly Evans ise büyüleyici olduğunu...
Çocukluk arkadaşlarıyken bir kaza yüzünden yolları ayrılmıştı. Yıllar sonra buluştuklarında ise Lilly, Colton’ın ne kadar özel olduğunu ve onu daha fazla tanımak istediğini keşfedecekti. Ve Colton’ı tanıdıkça, ona daha çok bağlanacaktı.
Ancak Lilly, sevgisini kelimelerle ifade etmekte dahi zorlanan bu çocukla ilişkisini dilediği gibi yürütebilecek miydi?
“Bir gün oğlumun yaşamasını isteyeceğim türden bir aşk hikâyesi.” - Qwen Salsbury, Çoksatan The Plan kitabının yazarı



KÜNYE

Kitap Adı : Yağmurla Gelen Mutluluk
Özgün Adı : Puddle Jumping 1
Yazar : Amber l. Johnson
Çeviri: Filiz Şakar 
Sayfa Sayısı : 174


YORUM



Merhaba , kaç gündür bir türlü yorumunu giremediğim YAĞMURLA GELEN MUTLULUK yorumuyla sizlerleyim . Biliyorsunuz bu kitabı ben  1  veya  1,5 saatte bitirdim. Vee çpk çok beğendiğim bir kitap oldu diyebilirim .
 Kitabımız 10 yaşındaki Lily Evans’ın birgün komşularının çocukları Calton Neely’ye bakıcılık yapmaya başlaması ile başlıyor. Ama bizim Lily’mizin bitmek bilmek yaramazlıkları sonucu yooları bir kaza nedeniyle ayrılıyor.

Ta ki bir gün 17 yaşında birbirleriyle karşılaşıncaya denk.  Lily aslında Calton ‘unaslında  çok özel olduğunu keşfedinceye denk. 


Evvvet kitabımızın ana konusu böyle. Ben Yağmurla Gelen Mutluluğu Ankara Kitap Fuarı’n dan aldım ve kitap hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sadece çevirisinin hepimizin bildiği gibi Filiz ŞAKAR ‘a nağmıdeğer pillikütüphane nin yaptığını biliyordum. Sonuç olarak kitaptan hiçbir beklenti beklemeyerek başladım.
Amaaa bu kitap beni çarptı. Ciddiyim! Öyle böyle değil. Yani bildiğiniz kitaba aşık oldum. Kısacık ama içinde o kadar büyük şeyler barındırıyor ki. Farklılıklarımızın aslında göründüğü gibi olmadığını. Aşkın hiçbir engele hiçbir şeye takılamadan yaşanabileceğini  o kadar samimi bir dille anlatmış ki.
Masum ,saf bir sevgi COLTON’un sevgisi. Ona özgü ,ona ait. Ama ben calton dan çok LİLY ‘ye hayran kaldım.Saf cesareti, her şeye rağmen vazgeçmemesi kitapta beni asıl etkileyen şeydi.aşkına her şeye rağmen sahip çıktı helal olsun valla :)


Kitabın dili şiirsel anlatımıyla gerçekten etkileyiciydi. Zaten kısacık 174 sayfalık bir kitap.Ama içeriği bence koca bir hikaye barındıyor. Gerçekten çok ama çok etkilendim . 

OKUYUN ,OKUTUN 


PUANIM 5/5





ALINTILAR 

Her şey bir oğlanla başladı.
Bir oğlanla başlayıp,bir oğlanla bitti, ama hangi hikaye öyle değildir ki ?


                                    &&&&&&&&&

Aşk, bunu deneyimleyebilecek kadar şanslı olanlar için olağanüstü  bir şey...


                                  &&&&&&&&&

Sanırım bazen gerçekler karşımızda duruyor ama inanmak istemiyoruz . Her şeyi olmasını istediğimiz gibi görüyoruz. Bazen , inkar ederek yaşamayı seçiyoruz...

                                &&&&&&&&
Ancak Calton'u sevmenin bir başarı olduğunu söyleyemem... Bu bir onurdu . Beni değiştirdi. Beni, uzun yıllar boyunca denediğim, olmaya çalıştığım insan haline getirdi.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hunharca Okuyan Kız Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang