26 Şubat 2016 Cuma

Gözlerindeki Canavar - Kitap Yorumu ( Monster in his eyes #1)




ARKA KAPAK

Kırmızı Başlıklı Kız, Koca Kötü Kurt'a âşık olursa… Ignazio Vitale iyi bir adam değildi. Onu ilk gördüğümde tehlikeyi sezmiştim. Karanlık ve öldürücü… Büyüleyici ve ürkütücü... İstediğim her şey ve ihtiyacım olan son şey... Saplantı…

Beni ağına düşürmesi, yatağa atması ve hayatına dahil etmesi çok uzun sürmedi. Onun sırları vardı, hayal bile edemeyeceğim sırlar… Gözlerindeki karanlık, ürkütücü ve heyecan vericiydi. O, yakışıklı prens maskesi ardına gizlenmiş bir canavardı ve maskesini çıkardığında her şey değişmişti. Ondan nefret etmek istiyordum. Bazen ediyordum da... Ama bu onu sevmeme engel olmuyordu.
(Tanıtım Bülteninden)




YORUM

Selamlar . Bugün sizlere en en en sevdiğim , kendi türü içinde favorim olan Gözlerindeki Canavar yorumuyla geldim.

İkinci kitabı okumadan önce re-read yapmak istedim ve iyi ki de yapmışım birçok olayı unutmuşum çünkü .Daha önce okuduğum halde  Vitale ismini kitapta ilk okuduğumda heyecanlandım. (Kronik Vitale hastalığım var da doz doz almam lazım kendisini :D )

Konudan bahsetmeyeceğim , bence arka kapağı okumaniz yeterli . Konusu hakkında hiçbir fikriniz olmayınca daha etkileyici oluyor . ( Test edildi , onaylandı.)


Başta da dediğim gibi ; Gözlerindeki Canavar kendi türü içinde okuduğum ilk ve favori kitabım.Favori karakterim ise tabiki İgnazio Vitale.:)


Kitabın konusu ilk 300 sayfa gayet durağan , klasik Yetiskin kitaplar gibi ilerliyor. Eee diyorsunuz , nerde bunu sırrı ,heyecanı.Klişeye yakın bu . Klişeye yakın diyorum bakın , yazarın dili kullanış biçimi , o şiirsel tat onkadar güzel ki bir şekilde kliselikten uzaklaşıp , özgünleşiyor.

Çirkin Aşk yorumumda da aynı benzetmeyi kullanmistim. Grinin Elli Tonu'n da Ana'nın kullandığı bir söz var ; " Sıradanı Sıradışılığa yüceltmiş ." Hah işte Gözlerindeki Canavar 'ı okurken kullandığım cümle bu oldu. Kitap bir şekilde sıradan olmaktan çıkmış , Sıradışılığa taşınmış , yazarın dili ve zekasıyla.Araya serpiştirdiği küçük sırlar , ip uçları son 100 sayfaya zemin hazırlamış.

Vee o son 100 sayfa efsane arkadaşlar  ! Bir solukta okutup kendine hayran bırakıyor.Ağzınız açık oluyorsunuz kitabı. Karissa ile beraber  Vitale 'den nefret edip , yine onunla beraber seviyorsunuz.

Pis Vitale , sizi kitaba hapsediyor resmen :D

Kitabın dili genel olarak akıcı, şiirsel diliyle bütün sayfalara post it yapıştırasınız geliyor ki benim aynı sayfaya üç tane yapıştırdığım oldu. 


Hayranım... Bu kitabı yazan kadına, karakterlerine , o derin kurguya , kitabın kusursuzluğüna hayranım  ...


Puanım : 5/5




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hunharca Okuyan Kız Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang