16 Ocak 2016 Cumartesi

2016 ANKARA KITAP FUARI




HERKESE SELAMLAR :)   BU BLOGU AÇALI İKİ HAFTA OLDU AMA SINAVLARIMDAN VAKİT BULUP BİR TÜRLÜ ZAMAN AYIRAMADIM . ŞİMDİİİİ SINAVLARIM BİTTİ VEEEE SİZLERLEYİMMM :D

BUGÜN Kİ YAZIM 2016 ANKARA KİTAP FUARI İLE İLGİLİ...


Ankara kitap fuarı benim gittiğim ilk kitap fuarıydı . O yüzden bir karşılaştırma yapamıyorum. Ama sudan çıkmış balığa döndüğüm doğrudur :) Fuara alanına ilk girdiğimde zaten heyecandan bir süre öylece şaşkınca etrafa bakakaldım :) 
Sonradan dayım sağ olsun beni sahaflara doğru çekti de geliş amacımı hatırlamış oldum :D
Fuardan aldıklarıma gçmeden önce indirimlerden bahsetmek istiyorum ;


  • Öncelikle ben en çok sahaf bölümünü çok sevdim , tanesi yedişer liradan 3 tanesi 15 liradan bir çok güncel kitap bulabiliyordunuz :) Bunu dışında tanesi 2 liradn bile kitap bulmak mümkündü ...
  • Yayınevlerinden bir çoğu gelmişti , Pegasus Yayınları %25 , Yabancı Yayınları da sanırım % 25 ti :D Ben fiyatına bakmadan alacaklarımı topladım :D
  • ASPENDOS YAYINLARI 3 kitap 20 lira , EPHESUS YAYINLARI ciltli kitaplar 15 , normal kitaplar 10 lira idi . Aynı indirim MARTI YAYIN GRUBU'nda da vardı :) 

BENİM ALDIKLARIMA GELECEK OLURSAK ;



BUSE GÜMÜŞ - DÜŞLERİMİN PRENSİ
SEN BENİM DİĞER YARIMSIN VE
AŞK KAÇ BEDEN? 

BU 3 KİTABI 15 LİRAYA SAHAFTAN ALDIM 



FATMA ERDEK kitaplarını aşırı merak ediyordum ve bu fuarda kesinlikle kitaplarını almam lazım dedim kendime  ve GECE İLE ŞAFAK ,
BEN O DEĞİLİM VE 
ERKEN RÜYA ZAMANLAR 'I  aldım .
KAN KIRMIZI YOL ise çok övüldü ,dayanamadım onuda aldım :D







İYİ KIZ VE KÜL  fuar listemde olan kitaplardı ikisi toplam 25 liraya çoookkk güzel bir fiyata aldım :) Özellikle bir şey belirtmek istiyorum martı fuar görevlileri çoooookkk tatlıydı :) 


SON OLARAK ;


YABANCI YAYINLARI ' na uğramadan duramadım tabi ki .
oradan da CADI AVCISI ve PİLLİ KÜTÜPHANE çevirisi YAĞMURLA GELEN MUTLULUK aldım:)



Benim fuar günlüğüm bu kadardı. Vaktim çok kısıtlıydı gezmediğim o kadar yayınevi vardı ki ,buruk ayrıldım fuardan ..
Ama her saatine her dakikasına her saniyesine  değdi.
umarım gelecek seneye bol bol gezebilirim :)

mutlu kalın ... :)


HUNHARCA OKUYAN KIZ


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hunharca Okuyan Kız Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang