31 Temmuz 2016 Pazar

EFSUNLU ADAMLAR "KOD ADI:1.88" - KİTAP YORUMU ( Efsunlu Adamlar #1)



ARKA KAPAK

Şahmelek Ve Senli'nin Yazarı Merve Akıncı'dan Serinin ilk kitabı Efsunlu adamlar kod adı 1.88

Yanımızdan geçip giden adamlar var… Bir de dönüp baktıklarımız, durup izlediklerimiz… Onlar Efsunlu Adamlar… Sırası geldikçe anlatılacaklar... Efsunlu Adamlar'ın ilki; Gökdeniz. Nam-ı diğer 1.88.

Gözlerinin mavisinden, tutkuyla bağlı olduğu Harley'inden ve görür görmez sizi rengârenk bir efsunun içine çekmesinden tanıyabilirsiniz O'nu. Tanırsınız! Güneş'i ise ona bakan güzel, yemyeşil, hüzünlü gözlerinden bilirsiniz… Diğer yarısını bulma ümidini çoktan kesmiş, yalnızca kendine güvenen eksik bir ruhtu o… Kendini rengârenk efsun kuşağının içinde bulana kadar… Güneş hazır değildi. Gafil avlanmıştı. Peki ya siz? Siz hazır mısınız? "Sakin… Çok sakin…"
(Tanıtım Bülteninden)





YORUM 


Selamlar 🙆 Büyük bir heyecanla başlayıp, bir kaç saat sonra gözlerinden kalpler fışkırtarak bitirdiğim , adı misali efsunlayıp , beni kendine hayran bırakan Efsunlu Adamlar 'ın ilk kitabı Kod Adı : 1.88 yorumuyla sizlerleyim😌

Kitaba başlamadan önce sizlerle de paylaştığım gib Efsunlu Adamlar Watpadd'de takip ettiğim hikayelerden biriydi . Eh.. En heyecanlı bölümden sonra kitap olma süreci başladı ve ben hayranı olarak takibi kitabı aldım 😂

Ve şimdide 2. kitabın yani Cambaz'ın çıkışına az bir zaman kala ilk kitabı bitirip , heyecanla Tim'i beklemek istedim.Gözüm yollarda onu hikâyesini acayip merak ediyorum.

Efsunlu Adamlar 'ı bana sevdiren en büyük etkenlerden biri  hiç şüphesiz karakterlerin içimizden biri olmaları , samimiyetleri.Kitabımızda ne yerlere göklere sığdıramadigimız - ben kötüyüm, benim hayattaki tek amacım kızlara acı çektirmek - tarzı "havalı kötü (!) adamlar " ne de - çok güzelim ama azcık da ezik olabilirim - düşüncesinde kızlarımız mevcut. 

Gayet bizden , aklı başında , kendine güvenen karakterler ; Güneş ve Gökdeniz 💙
İçimizdenler...İçtenler 😃

Kitabı okurken hissettiğim o samimiyet hissi , yazarın kalemiyle butunlesince gerçekten kendini ayrı bir kategoriye sokmuş.
Karakterlerin arasında gelişen ilişkinin pata küte değilde , ağır ağır ortaya çıkması , birbirlerine olan duygularının hissedilme anı beni büyüleyen ayrı bir olay zaten.😍

Özellikle Efsunlumuz "Gökdeniz "in Klişeye kafa atarak " seviyorum ulan " tarzı düşüncesi beni benden aldı yemin ederim.Adam net, sorgulamiyor , kabul ediyor 😌 Çok güzel bir şey değil mi sizce de 😍

Sanırım Merve Akıncı'dan okuduğum en iyi kitaptı , sanki giderek kendini bize hayran bıraktıran karakterler birakacak gibi.
 Üstelik ana karakterlerin yanında yan karakterlerin ilişkisini de işlemesi "işte bu be " dedirtti . İpek ve Oğuz çok tatlılardı .

Hah bir de hikayenin karakterleri gibi net olup , anlatmak istedigi şeyi anlatıp,  gereksiz yere uzatılmaması da benim için kitabı ayrı yere koyan özelliklerinden biri.
Cok cok severek okudum , okurken eğlendiğim , bazen  kıkırtılar eşliğinde  bazen de buruk gülümseme ile  sayfalarını çevirdiğim kitaplardan biriydi Efsunlu Adamlar.
Cambaz'ı gerçekten dört gözle bekliyorum 😌 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hunharca Okuyan Kız Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang